Nog 10 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renate Enthoven - WaarBenJij.nu Nog 10 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renate Enthoven - WaarBenJij.nu

Nog 10 nachtjes slapen...

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

17 Juli 2013 | Nederland, Amsterdam

Nog 10 nachtjes slapen en dan is het zover. Op 27 juli vlieg ik naar de andere kant van de wereld en begint mijn reis naar het onbekende! Voor een half jaar zal ik mezelf bevinden in het prachtige Nieuw Zeeland.

Na het versturen van heel veel mails en veel gesprekken met docenten op school, is het me gelukt om een stage plaats te regelen in Nieuw Zeeland. Van augustus tot december zal ik stage gaan lopen bij Snowsports New Zealand. Snowsports NZ kan gezien worden als een soort van overkoepelde organisatie van alle wintersporten. Ze hebben verschillende afdelingen binnen de organisatie waaronder Free skiing NZ, Snowboarding NZ, Ski racing NZ en Adaptive snowsports NZ. Binnen deze grote organisatie zal ik mij voor mijn stage voornamelijk gaan bezighouden met de Adaptive snowsports en de communications binnen Snowsports NZ. Ik zal verschillende managementtaken op mij gaan nemen en help in augustus mee aan een paar van de grootste evenementen voordat de Winterspelen in Sochi zullen plaatsvinden.

Met het vinden van een leuke stageplaats ben je er nog niet. Voordat ik 27 juli met een gerust hart het vliegtuig in stap, heb ik een hoop moeten regelen.Visa, verzekeringen, schoolpapieren, OV vergoeding, Skype gesprekken, gesprekken met verschillende docenten, creditcard aanvragen, projectweek Going Abroad etc. Volgens mij is dit nog niet eens de helft van wat er allemaal moest gebeuren. Een goede voorbereiding is het halve werk zal ik maar zeggen!

Hoewel het allemaal nog steeds heel onwerkelijk is, moet ik er toch aan geloven dat ik over twee weken in Nieuw Zeeland zit en mijn lieve familie en vrienden moet gaan missen. Gelukkig is er zo iets moois als Skype uitgevonden om iedereen hier in Nederland te blijven spreken en zien.

Pfoeee... Mijn eerste verslag is nu klaar. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om deze blog te lezen. Ik zal regelmatig een nieuwe blog erop zetten en jullie kunnen deze volgen door je hiervoor aan te melden.

Heel veel liefs voor nu!
xxx.

  • 17 Juli 2013 - 22:45

    KimL:

    Super leuk Renaat!!! Kleine meisjes worden groot :) Heel veel plezier alvast. x

  • 29 Juli 2013 - 17:57

    Ome Theo :

    ik en connie wensen jou een hele leuke leerzame uitdagende spannende gezellige reis en een behouden terug komst
    groeten theo en connie

  • 02 Augustus 2013 - 13:40

    Therese Koene:

    he renate , een beetje laat want je ben nu al weg ,ik was zelf ook effe op vakantie,
    maar ik wens je een hele gave leerzame tijd daar in new zeeland en vind het leuk
    om je en beetje te volgengr. thres

  • 03 Augustus 2013 - 10:40

    Annemiek:

    Ha Renate

    Heel veel succes met je onderneming daar zo aan de andere kant van de wereld!!
    groetjes Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

Voor iedereen die mijn reizen wil volgen! :) I <3 New Zealand!

Actief sinds 26 Juni 2013
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 7064

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 20 Juni 2016

Indonesië!

27 Juli 2013 - 14 Januari 2014

Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: